Uniwersytet Wrocławski

Instytut Studiów Międzynarodowych

A Ustaw małą czcionkęA+ Ustaw średnią czcionkęA++ Ustaw dużą czcionkę Zmień kontrast
wybierz język: en
Przejdź do wyszukiwarki

Znajdujesz się w: Strona główna > Aktualności > Publikacja dra Bartłomieja Łódzkiego w wydawnictwie Routledge

W poniedziałek 31 stycznia 2022 roku swoją premierę ma książka pod redakcją Katarzyny Kopeckiej-Piech i Bartłomieja Łódzkiego pt.: The Covid-19 Pandemic as a Challenge for Media and Communication Studies, która ukazała się nakładem wydawnictwa Routledge:


Składająca się z 17 rozdziałów kolekcja jest owocem pracy 28 badaczy z 9 krajów, którzy z jednej strony prezentują wyniki swoich badań z okresu pierwszych dwóch fal pandemii COVID-19, a z drugiej dzielą się przemyśleniami i wskazówkami na temat metodologicznych wyzwań, przed jakimi u progu pandemii stanęli badacze mediów i komunikacji.

Zachęcamy do lektury książki a także do udziału w spotkaniu z redaktorami, autorami oraz dyskutantem, którym będzie prof. Ilya Kiriya, HSE University.
Spotkanie odbędzie się 17.02.22 w godz. 16.00-17.00 na platformie Google Meets: https://meet.google.com/ydk-saxx-ugz
Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „Routledge Research in Cultural and Media Studies THE COVID-19 PANDEMIC AS A CHALLENGE FOR MEDIA AND COMMUNICATION STUDIES Edited by Katarzyna Kopecka-Piech and Bartłomiej Łódzki 8 ROUTLED-GE”