W poniedziałek 31 stycznia 2022 roku swoją premierę ma książka pod redakcją Katarzyny Kopeckiej-Piech i Bartłomieja Łódzkiego pt.: The Covid-19 Pandemic as a Challenge for Media and Communication Studies, która ukazała się nakładem wydawnictwa Routledge:
Składająca się z 17 rozdziałów kolekcja jest owocem pracy 28 badaczy z 9 krajów, którzy z jednej strony prezentują wyniki swoich badań z okresu pierwszych dwóch fal pandemii COVID-19, a z drugiej dzielą się przemyśleniami i wskazówkami na temat metodologicznych wyzwań, przed jakimi u progu pandemii stanęli badacze mediów i komunikacji.
Zachęcamy do lektury książki a także do udziału w spotkaniu z redaktorami, autorami oraz dyskutantem, którym będzie prof. Ilya Kiriya, HSE University.
Spotkanie odbędzie się 17.02.22 w godz. 16.00-17.00 na platformie Google Meets: https://meet.google.com/ydk-saxx-ugz
![Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „Routledge Research in Cultural and Media Studies THE COVID-19 PANDEMIC AS A CHALLENGE FOR MEDIA AND COMMUNICATION STUDIES Edited by Katarzyna Kopecka-Piech and Bartłomiej Łódzki 8 ROUTLED-GE”](https://scontent-ham3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/272987563_2429650503835702_96414379784322732_n.jpg?_nc_cat=108&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=VD9Z6JzBlPMAX8U3Fsw&_nc_oc=AQkhC_a-7DaV6bNrJnbjgsb3sbeldedOZDjTi4xwMDXD6LARNfcQPiLk5lBYdjlkMqA&_nc_ht=scontent-ham3-1.xx&oh=00_AT8azrbuaJe9LBrkIkfthdARV6CCbapR74slSrHTxErW5g&oe=61FD3CE6)